مشاوره روانشناسی

ساخت وبلاگ

این مطالعه بر روی داده و نمونه از ۴۰۵ فردی است که در یک هم‌کاری تحقیقاتی بین‌المللی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند : " شبکه عصبی Dominantly Inherited " ( dian ) . علاوه بر the ، the و بیمارستان دانشگاه Tuebingen ، دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس ( آمریکا ) و دیگر موسسات سراسر جهان درگیر این کار هستند . این شبکه به بررسی خانواده‌هایی می‌پردازد که در آن بیماری Alzheimer's در سن متوسط به علت تغییرات ژنی خاص رخ می‌دهد . تحلیل‌های ژنتیکی امکان پیش‌بینی‌های بسیار دقیق را برای این که آیا و چه زمانی یکی از اعضای خانواده دچار زوال عقل خواهد شد ، می‌دهند .
جنون مبتلا به زوال عقل
Jucker و همکارانش رشد تمرکز زدایی را در این افراد از سال تا سال مورد نظارت قرار دادند . Jucker می‌گوید : "تا ۱۶ سال قبل از ظهور علایم زوال عقل ، تغییرات قابل‌توجهی در خون وجود داشت " ، اما تکامل موقتی آن ، که معنی‌دار است و امکان پیش‌بینی درباره پیشرفت آینده این بیماری را فراهم می‌کند . در حقیقت ، در تحقیقات بیشتر ، دانشمندان نشان دادند که تغییرات در غلظت neurofilament با دقت بسیار بالا را بازتاب می‌دهند و به پیش‌بینی‌هایی در مورد نحوه ایجاد آسیب مغزی می‌پردازند . ما قادر بودیم از دست دادن تغییرات مغزی و شناختی که در واقع دو سال بعد رخ داد را پیش‌بینی کنیم ."
در حالی که مشخص شد که نرخ تغییر در غلظت neurofilament ارتباط نزدیکی با تخریب مغز دارد ، همبستگی با رسوب پروتیین‌های سمی بسیار کم‌تر است . این امر این فرض را تایید می‌کند که اگر چه پروتیین‌های amyloid محرک بیماری هستند ، تخریب سلول‌های عصبی به طور مستقل رخ می‌دهد .
ابزاری برای تحقیقات درمانی
Neurofilaments در خون نه تنها در Alzheimer's بلکه در مسیر اختلالات عصبی عصبی نیز جمع می‌شوند . بنابراین ، تست فقط به طور مشروط برای تشخیص Alzheimer's مناسب است . با این حال ، این تست به درستی روند این بیماری را نشان می‌دهد و بنابراین یک ابزار قدرتمند برای تحقیق در مورد درمان‌های پزشکی جدید در آزمایش‌های بالینی است ."
ارتباط غیرمنتظره بین تغذیه و نواحی مربوط به مغز
تاریخ :
۲۱ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشکده پزشکی Baylor
خلاصه :
محققان یک اتصال غیر منتظره بین هیپوتالاموس و هیپوکامپ ، تغذیه مربوطه و مراکز حافظه مغز را نشان می‌دهند .
جستجو برای مکانیزمی که می‌تواند توضیح دهد چگونه زنجیره پروتئین complex / ۲ چگونه حافظه تنظیم می‌کند ، ارتباط غیر منتظره‌ای بین هیپوتالاموس و هیپوکامپ ، تغذیه و مراکز حافظه مغز را مشخص کرده‌است . یافته‌ها ، که امروزه در مجله Nature Neuroscience توسط یک گروه چند رشته‌ای به رهبری محققان دانشکده پزشکی Baylor منتشر شد ، دارای پیامدهایی برای مطالعات بر روی عملکرد مغز ، از جمله اختلالات مربوط به اختلالات طیف اوتیسم ، ناتوانی‌های ذهنی و بیماری عصبی کشنده است .
دکتر ژنگ سان ، استادیار پزشکی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی در Baylor و مرکز بهداشت محیطی Duncan و مرکز بیماری‌های گوارش مرکز پزشکی تگزاس ، می‌گوید : "مشخص نیست که NCOR۱ / ۲ حافظه یا کارکرده‌ای شناختی دیگر را تنظیم می‌کند ، اما شواهدی وجود دارد مبنی بر این که NCOR۱ / ۲ نقش اساسی در فعالیت بسیاری از هورمون‌ها ایفا می‌کند " .
در این پروژه ، محققان با موش‌های حامل جهش‌های of / ۲ کار کردند .
دکتر Wenjun Zhou ، نویسنده اول که در آزمایشگاه سان ارتباط دارد ، گفت : " این موش‌ها به وضوح با کمبود حافظه حاضر هستند و سیگنال دهی باعث involving ، یک انتقال‌دهنده عصبی بازدارنده کلیدی در مغز ، در نورون‌های هیپوتالاموس زمانی که NCOR۱ / ۲ قطع شد ، ناکارآمد بود .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 226 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:33

نتایج با یک نظریه در تحقیقات مغز سازگار است که نشان می‌دهد مغز تلاش می‌کند تا پیامدهای حسی هر کاری که انجام می‌دهیم را پیش‌بینی کند . این بدان معنی است که به ادراکات حسی که توسط بدن ما ایجاد می‌شوند اهمیت چندانی قائل نمی‌شود , زیرا اطلاعات حاصل از آن‌ها انتظار می‌رود . در یکی از آزمایش‌ها , بازوی شرکت‌کننده با رشته‌های با ضخامت متفاوت لمس شد , در حالی که بازو به طور همزمان توسط یک فرد یا یک فرد دیگر نوازش می‌شد . محققان نشان دادند که توانایی تجربه درک حسی همزمان هنگامی که شرکت کنندگان سلاح‌های خودشان را نوازش می‌کردند , میرا می‌شد . شاید این پدیده توضیح دهد که چرا ما , برای مثال , وقتی به یک میز برخورد می‌کنیم , بازوی خود را بمالید .
نتایج ما نشان می‌دهد که تفاوت در ابتدای طناب نخاعی در پردازش ادراکات حسی از لمس و تماس با فرد دیگر وجود دارد . این خیلی جالب است . در مورد سیستم بصری , تحقیقات نشان داده‌است که پردازش برداشت‌های بصری در ابتدا در شبکیه رخ می‌دهد و بسیار جالب خواهد بود که به جزئیات بیشتر در نحوه تنظیم ادراک حسی مغز در سطح نخاع کمک کنیم . "
پیش‌بینی اولیه پیشرفت آلزایمر : پروتئین خون
تاریخ :
۱ ژانویه ۲۰۱۰
منبع :
مرکز بیماری‌های نورودژنراتیو
خلاصه :
دانشمندان نشان داده‌اند که پروتئینی که در خون یافت می‌شود می‌تواند برای کنترل دقیق پیشرفت بیماری آلزایمر پیش از اولین علایم بالینی استفاده شود . این نشانگر خون , امکانات جدیدی را برای آزمایش درمان‌ها ارائه می‌دهد .
سال‌ها پیش از نشانه‌های بیماری آلزایمر , مغز شروع به تغییر می‌کند و نورون‌ها به آرامی تخریب می‌شوند . دانشمندان مرکز تحقیقات بیماری‌های تحلیل‌برنده سیستم عصبی , موسسه تحقیقات اعصاب بالینی و بیمارستان دانشگاهی در حال حاضر نشان می‌دهند که پروتئینی که در خون یافت می‌شود می‌تواند برای پایش دقیق پیشرفت بیماری قبل از اولین علایم بالینی استفاده شود . این نشانگر خون , امکانات جدیدی را برای آزمایش درمان‌ها ارائه می‌دهد . این مطالعه با هم‌کاری یک تیم تحقیقاتی بین‌المللی انجام شد و در مجله پزشکی طبیعت منتشر شد .
ماتیاس یکی از محققان ارشد در وب سایت آی تی سی و در این باره می‌گوید : " این واقعیت که هنوز درمان موثری برای آلزایمر وجود ندارد , تا حدی است که درمان‌های رایج خیلی دیر شروع می‌شوند . " او به مطالعه فعلی رفت . به منظور توسعه بهتر درمان , دانشمندان نیاز به روش‌های قابل‌اعتماد برای پایش و پیش‌بینی سیر بیماری قبل از بروز علایم مانند تغییرات حافظه دارند . تست خون برای این بهتر از e . g . اسکن مغزی گران‌قیمت .
اخیرا ً پیشرفت‌هایی در توسعه چنین آزمون‌هایی صورت‌گرفته است . بیشتر این پروتئین‌ها براساس پروتئین‌های آمیلوئید هستند . در بیماری آلزایمر , پروتئین‌های آمیلوئیدی در مغز تجمع می‌یابند و در خون نیز رخ می‌دهند . اما او و همکارانش رویکرد متفاوتی اتخاذ کرده‌اند . آزمایش خون ما به آمیلوئید نگاه نمی‌کند , بلکه در آن چه که در مغز انجام می‌دهد , از بین می‌رود . به عبارت دیگر , ما به مرگ نورون‌ها نگاه می‌کنیم . "
رد جریان خون
وقتی سلول‌های مغز بمیرند , بقایای آن‌ها می‌تواند در خون شناسایی شود . با این حال , " به طور معمول , چنین پروتئین‌هایی به سرعت در خون تجزیه می‌شوند و بنابراین به عنوان نشانگرهای یک بیماری نورودژنراتیو مناسب نیستند . " به هر حال , یک استثنا کوچک است که به این تخریب مقاوم است . آزمایش خون همکاران و همکاران بر پایه این پروتئین است . در مطالعه حاضر , دانشمندان نشان می‌دهند که (جمع‌شده در خون قبل از شروع علایم بالینی ( که در مرحله پیش بالینی نامیده می‌شود ) تجمع می‌یابد و حساسیت آن نشان‌دهنده سیر بیماری است و پیش‌بینی‌های آینده را قادر می‌سازد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 191 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:32

نویسندگان تاکید کردند که آموزش به وضوح ارزش زیادی دارد و می‌تواند توانایی شناختی کلی و نتایج زندگی را افزایش دهد . با مقایسه یافته‌های خود با تحقیقات دیگر ، آن‌ها تصور می‌کردند که نقش آموزش در افزایش GCA در درجه اول در دوران کودکی و نوجوانی رخ می‌دهد زمانی که هنوز رشد مغزی اساسی وجود دارد .
با این حال ، آن‌ها گفتند که در اوایل بزرگسالی ، تاثیر education's بر GCA به نظر می‌رسد که با وجود اینکه تاثیرات سودمند دیگر ، مانند گسترش دانش و تخصص را تولید می‌کند ، به نظر می‌رسد .
Kremen گفت که باقی ماندن شناختی باقی مانده در زندگی بعدی مفید است ، اما " یافته‌های ما نشان می‌دهد که ما باید از دیدگاه طول عمر به این نگاه کنیم . افزایش ذخیره شناختی و کاهش رشد شناختی زندگی پس از آن ممکن است واقعا ً نیاز به دسترسی بیشتر به آموزش کیفیت کودکی و نوجوانی داشته باشد ."
محققان گفتند که برای تایید کامل inferences ، مانند یک مطالعه منفرد با تست شناختی در زمان‌های مختلف در طول دوران کودکی و نوجوانی ، تحقیقات اضافی مورد نیاز است .
نحوه تمایز مغز ما بین لمس و لمس دیگران
تاریخ :
۲۱ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه Linkoping
خلاصه :
به گفته یک مطالعه جدید ، به نظر می‌رسد که مغز ما ادراک حسی از یک ناحیه از پوست ما را وقتی به خود لمس می‌کنیم را کاهش می‌دهد . این یافته درک ما را از این که مغز چگونه بین لمس کردن فرد دیگر و لمس خود فرد تمایز ایجاد می‌کند ، افزایش می‌دهد .
با توجه به یک مطالعه جدید از دانشگاه Linkoping که در مقالات ژورنال آکادمی ملی علوم ، PNAS منتشر شد ، مغز ما به نظر می‌رسد ادراک حسی از یک ناحیه از پوست ما را کاهش می‌دهد . این یافته درک ما را از این که مغز چگونه بین لمس کردن فرد دیگر و لمس خود فرد تمایز ایجاد می‌کند ، افزایش می‌دهد .
ما در مورد مفهوم " خود " همیشه فکر نمی‌کنیم ، اما توانایی تمایز بین خود و دیگران بسیار مهم است . در طول اولین دوره زندگی ، کودکان متولد شده ، درکی از محل زندگی خود ایجاد می‌کنند که به طور عمده از طریق لمس آن‌ها توسط کسانی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند ، به پایان می‌رسد . مشکلات مربوط به خود - مفهوم ، از جمله توانایی تشخیص اقدامات خود ، در چندین اختلالات روانی رایج هستند . بسیاری از افراد نمی‌توانند خود را تحریک کنند، اما برخی از بیماران شیزوفرنی هم می‌توانند ، که می‌گویند که مغز آن‌ها ادراک حسی را از بدن خود به طور متفاوت تفسیر می‌کند .
دانشمندانی که در دانشگاه Linkoping در سوئد قرار دارند بررسی کرده‌اند که چه اتفاقی در بخش‌های مختلف سیستم عصبی رخ می‌دهد که فرد توسط شخص دیگری لمس می‌شود و این امر را با لمس خود مرتبط مقایسه می‌کند . آن‌ها نشان داده‌اند که مغز پردازش ادراک حسی را هنگام از دست دادن حس خود کاهش می‌دهد .
پوست شامل گیرنده‌های حسی است که به لمس ، فشار ، گرما و سرما واکنش نشان می‌دهند . اطلاعات مربوط به تماس از اینها به نخاع و به مغز منتقل می‌شود ، که در آن ادراک در چند مرحله در مناطق مختلف مغز پردازش می‌شود . محققان درگیر در این مطالعه جدید چندین آزمایش انجام دادند که در آن داوطلبان سالم در یک دوربین رزونانس مغناطیسی قرار داشتند ، که تصاویری از فعالیت‌های مغزی ( fMRI ) را ثبت کردند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا بازوی خود را آهسته با دست خود نوازش کنند ، یا به آن‌ها گفته شود که یک محقق بازوی آن‌ها را به شیوه‌ای مشابه نوازش خواهد کرد. محققان به بررسی این موضوع پرداختند که چگونه این نوع تماس با فعالیت در بخش‌های مختلف مغز مرتبط بوده‌اند .
" ما تفاوت بسیار واضحی را بین لمس شدن توسط شخص دیگری و دست زدن مشاهده کردیم . در مورد دوم ، فعالیت در بخش‌های مختلف مغز کاهش یافت . نویسنده اصلی Rebecca بوم ، postdoc در دپارتمان پزشکی بالینی و تجربی و مرکز علوم اجتماعی و روانشناسی عصبی ، CSAN ، در دانشگاه Linkoping می‌گوید : " ما می‌توانیم شواهدی را ببینیم که این اختلاف زمانی که در مغز پردازش می‌شوند ، پیش از پردازش در مغز رخ می‌دهد . "

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 198 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:32

نتایج حاضر بینش‌های منحصر به فرد در عملکرد مغز انسان در سطح سلولی در طول پردازش رو ارایه می‌دهد . دکتر Axelrod می‌گوید : " این یافته‌ها همچنین به پل کردن درک مکانیزم‌های چهره در سراسر گونه‌ها کمک می‌کند ( به عنوان مثال ، میمون‌ها و انسان‌ها ) ، این واقعا ً هیجان‌انگیز است . "
توانایی شناختی Youthful به شدت ظرفیت ذهنی را در زندگی پیش‌بینی می‌کند.
آموزش ، پیچیدگی شغل و فعالیت‌های عقلانی فقط نقش‌های کوچکی بازی می‌کنند
تاریخ :
۲۱ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیا - سن دیگو
خلاصه :
توانایی شناختی عمومی اولیه بزرگ‌سال ، یک پیش‌بینی‌کننده قوی‌تر از عملکرد شناختی و کمی بعد در زندگی نسبت به عوامل دیگر ، مانند آموزش عالی ، پیچیدگی شغلی یا درگیر شدن در فعالیت‌های عقلانی در اواخر زندگی است .
محققان در تحقیقی جدید که در روز ۲۱ ژانویه در PNAS منتشر شد ، گزارش محققان را در یک تحقیق جدید در روز ۲۱ ژانویه در PNAS گزارش کرد که مهارت‌های شناختی عمومی اولیه بزرگسالان ( GCA ) - مجموعه متنوعی از مهارت‌ها دخیل در تفکر ، مانند استدلال ، حافظه و ادراک - - یک پیش‌بینی‌کننده قوی‌تر از عملکرد شناختی و reserve در زندگی بیش از عوامل دیگر مانند آموزش عالی ، پیچیدگی شغلی یا درگیر شدن در فعالیت‌های ذهنی دیر زمانی هستند .
آموزش عالی و فعالیت‌های ذهنی دیر زمانی ، مانند انجام puzzles ، خواندن و یا اجتماعی شدن ، همگی با کاهش خطر زوال عقل و حفظ ذخیره شناختی مرتبط بوده‌اند . ذخیره شناختی توانایی brain's برای بداهه سازی و یافتن راه‌های جایگزین برای انجام یک کار است و ممکن است به افراد در جبران تغییرات دیگر مرتبط با پیری کمک کند .
یک تیم بین‌المللی از دانشمندان به رهبری دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو ، به دنبال پرداختن به معمای " مرغ یا تخم " توسط این انجمن‌ها بود . آیا در یک شغل پیچیده‌تر ، به حفظ توانایی‌های ادراکی کمک می‌کند ، برای مثال ، یا افرادی که توانایی‌های ادراکی بیشتری دارند تمایل دارند در مشاغل پیچیده‌تر باشند ؟
محققان بیش از ۱۰۰۰ نفر را ارزیابی کردند که در مطالعه دوقلوها در دوران جنگ ویتنام شرکت داشتند . اگرچه همه آن‌ها قدیمی بودند ، نزدیک به ۸۰ درصد از شرکت کنندگان هیچ تجربه رزمی را گزارش نکرده اند. همه مردان اکنون در اواسط دهه ۵۰ تا ۶۰ سالگی از آزمون مقدماتی نیروهای مسلح در سن متوسط ۲۰ سالگی استفاده کردند . این تست سنجش GCA است . به عنوان بخشی از این مطالعه ، محققان عملکرد شرکت کنندگان را در اواخر midlife ، با استفاده از همان سنجش GCA ، به اضافه ارزیابی‌ها در هفت حوزه شناختی ، مانند حافظه ، استدلال انتزاعی و شیوایی شفاهی ارزیابی کردند .
آن‌ها دریافتند که GCA در سن ۲۰ سالگی ۴۰ درصد از واریانس را در همان اندازه در سن ۶۲ و تقریبا ً ۱۰ درصد واریانس در هر هفت حوزه شناختی محاسبه کرده‌است . نویسندگان بعد از حسابداری در سن ۲۰ سالگی به این نتیجه رسیدند که عوامل دیگر تاثیر کمی دارند . به عنوان مثال ، آموزش مادام العمر ، پیچیدگی کار و تعامل در فعالیت‌های عقلانی هر کدام کم‌تر از ۱ درصد از واریانس را در میانگین سنی ۶۲ محاسبه کردند .
ویلیام S ، نویسنده اول ، می‌گوید : " یافته‌ها حاکی از آن است که تاثیر آموزش ، پیچیدگی شغلی و تعامل در فعالیت‌های شناختی بعد از کارکرد شناختی زندگی ، به احتمال زیاد نشان‌دهنده علیت معکوس است . " Kremen ، PhD ، استاد دانشکده روانشناسی دانشگاه سن دیگو ، می‌گوید : " به عبارت دیگر ، آن‌ها به میزان زیادی در پایین‌دست ظرفیت عقلانی بزرگ‌سال جوان قرار دارند .
در حمایت از این ایده ، محققان دریافتند که سن ۲۰ سالگی ، اما نه تحصیلات ، با سطح سطحی قشر مخ در سن ۶۲ سالگی مرتبط است . قشر مخ ، ناحیه نازک و بیرونی مغز است ( ماده خاکستری ) که مسئول تفکر ، ادراک ، تولید و درک زبان است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 198 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:32

نورون‌ها در قشر بینایی انسان که به صورت‌ها پاسخ می‌دهند
تاریخ :
۲۱ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه وکلای مدافع
خلاصه :
یک مطالعه جدید ، نورون‌ها را در قشر بصری انسان که به طور انتخابی به صورت‌ها پاسخ می‌دهند ، مشخص می‌کند . محققان نشان دادند که نورون‌ها در پوسته بینایی ( در نزدیکی ناحیه Face fusiform ) به شدت به چهره‌ها نسبت به مناظر یا اشیا شهر واکنش نشان دادند . در یک آزمایش دیگر ، نورون‌ها در مقابل چهره‌های انسانی و حیوانی که در یک فیلم ظاهر شدند ، رو به رو هستند . نتایج ، بینش‌های منحصر به فرد در عملکرد مغز انسان در سطح سلولی در طول پردازش رو را فراهم می‌کند .
دنیایی را تصور کنید که در آن همه یک چهره دارند . این دنیایی کاملا ً متفاوت از اونی بود که ما می‌شناسیم . در دنیای ما ، که در آن چهره‌ها با یکدیگر تفاوت دارند ، چهره‌های بسیار مهمی را منتقل می‌کنند . به عنوان مثال ، بسیاری از ما حتی اگر تنها برای کسری از ثانیه یا چهره یک دوست قدیمی کالج ، حتی پس از دهه‌ها که او را نمی‌بینیم ، صورت celebrity's را تشخیص دهیم . بسیاری از ما می‌توانیم وضعیت یک فرد برجسته را تنها براساس چهره صورت حس کنیم . اغلب ، ما می‌توانیم مشخص کنیم که آیا فرد تنها با نگاه کردن به چهره او قابل‌اعتماد است یا خیر . با وجود تحقیقات زیاد ، این که مغز چگونه به همه این رفتارها دست می‌یابد ، هنوز یک راز بزرگ است .
یک مطالعه جدید که در عصب‌شناسی منتشر شد، مجله پزشکی آکادمی عصب‌شناسی آکادمی آمریکایی عصب‌شناسی ( مساله ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ ) است که برای اولین بار نورون‌ها را در قشر بصری انسان شناسایی می‌کند که به طور انتخابی به صورت‌ها پاسخ می‌دهند . این مطالعه توسط دکتر وادیم Axelrod ، رئیس آزمایشگاه آگاهی و Cognition در مرکز تحقیقات مغز gonda در دانشگاه Bar و در هم‌کاری با یک تیم از موسسه Cerveau du و de Moelle و pitie - Salpetriere ( رهبر تیم : پروفسور لیونل Naccache ) انجام شد .
محققان نشان دادند که نورون‌ها در پوسته بینایی ( در نزدیکی ناحیه چهره fusiform ) به شدت به چهره‌ها نسبت به مناظر یا اشیا شهری واکنش نشان دادند . پاسخ زیادی برای چهره‌های مشهور پیدا شد ( به عنوان مثال ، چارلز aznavour ، نیکلاس سارکوزی ، کاترین Deneuve ، لویی De ) و برای افرادی که در این تجربه برای شرکت کنندگان ناآشنا هستند . در یک آزمایش دیگر ، نورون‌ها در مقابل چهره‌های انسانی و حیوانی که در داخل یک فیلم ظاهر شدند ( یک کلیپ از چارلی Chaplin's سیرک ) به نمایش گذاشته شدند.
در اوایل دهه ۱۹۷۰ پروفسور چارلز گروس و همکارانش نورون‌ها را در قشر بصری میمون کشف کردند که به صورت‌ها پاسخ داد . در انسان‌ها ، فعالیت انتخابی به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته‌است ، عمدتا ً با استفاده از ابزارهای غیر تهاجمی مانند تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) و electrophysiology ( EEG ) " ، به طور قابل‌توجهی ، نورون‌های چهره در پوسته بینایی زمانی قبل از انسان شناسایی نشده اند . در مطالعه ما ، ما یک فرصت بسیار نادر برای ثبت فعالیت عصبی در یک بیمار مجرد داشتیم در حالی که الکترودهای خرد در مجاورت ناحیه صورت fusiform کاشته شد - - بزرگ‌ترین و احتمالا ً مهم‌ترین ناحیه صورت انتخابی مغز انسان ".
به گفته دکتر Axelrod ( مثال ، جنیفر انیستون در بخش میانی مغز ) که به تصاویر مختلفی از یک فرد خاص واکنش نشان می‌دهد ( به عنوان مثال ، جنیفر انیستون در بخش میانی مغز ) به شدت با نورون‌ها در لوب گیجگاهی میانی واکنش نشان می‌دهد . دوم اینکه ، خیلی زودتر جواب می‌دهند . به طور خاص ، در حالی که در مورد ما ، یک واکنش قوی می‌تواند در ۱۵۰ میلی‌ثانیه نشان داده شود ، " سلول‌های جنیفر انیستون " معمولا ً ۳۰۰ میلی‌ثانیه یا بیشتر می‌گیرند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 205 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:31

تحقیقات نشان می‌دهند که تحقیقات منتشر شده آنلاین در ژورنال سلامت اجتماعی & Epidemiology نشان می‌دهد که اندازه بدن - قد و وزن - ممکن است بر طول عمر women's تاثیر بگذارد .
و در حالی که فعالیت فیزیکی با lifespans بیشتر در هر دو جنس ارتباط دارد ، به نظر می‌رسد که مردان بیشتر در هر روز فعال باشند ، بهتر است شانس رسیدن به سنین پیری را داشته باشد ، در حالی که ۶۰ دقیقه در روز با بهترین شانس برای زنان در ارتباط است .
متوسط امید به زندگی در چند دهه گذشته افزایش‌یافته است ، اما به تازگی شروع به فلات در برخی از کشورهای توسعه‌یافته با افزایش سطح چاقی و عدم فعالیت فیزیکی در پشت این روند شده‌است .
تحقیقات قبلی به ارتباط بین وزن ( BMI یا شاخص توده بدنی ) ، فعالیت فیزیکی ، و رسیدن به سن پیری می‌پردازد ، اما بیشتر مطالعات هر دو جنس را ترکیب کرده‌اند و یا منحصرا ً روی مردان متمرکز شده‌اند .
زنان و men's lifespans متفاوت هستند ، که ممکن است تحت‌تاثیر عواملی مثل هورمون‌ها ، ژن‌ها و یا سبک زندگی قرار بگیرند .
برای بررسی بیشتر این تفاوت‌ها ، محققان داده‌ها را از مطالعه Cohort هلند ( NLCS ) که شامل بیش از ۱۲۰، ۰۰۰ مرد و زن بین ۵۵ تا ۶۹ سالگی بود ، تجزیه و تحلیل کردند که در سال ۱۹۸۶ آغاز شد .
آن‌ها می‌خواستند ببینند که آیا ارتباطی بین قد ، وزن ، زمان فراغت ، فعالیت فیزیکی ، و احتمال رسیدن به سن ۹۰ وجود دارد و اگر بین مرد و زن تفاوت‌هایی وجود داشته باشد .
برخی از شرکت کنندگان ۷۸۰۷ ( ۳۶۴۶ مرد و ۴۱۶۱ زن بین ۶۸ و ۷۰ ) اطلاعات مفصلی در سال ۱۹۸۶ در مورد وزن ، قد ، وزن در سن ۲۰ سالگی و اوقات فراغت خود را برای فعالیت‌های فیزیکی فراهم کردند .
این شامل فعالیت‌هایی مانند باغبانی ، پیاده‌روی سگی ، دویدن ( بهبود خانه ) ، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری برای کار ، و ورزش‌های تفریحی که در دسته‌های سهمیه روزانه گروه‌بندی می‌شوند : کم‌تر از ۳۰ دقیقه ؛ ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ؛ و ۹۰ دقیقه یا بیشتر .
سپس شرکت کنندگان تا زمان مرگ یا عصر ۹۰ مورد نظارت قرار گرفتند که هر کدام از آن‌ها اول بود .
محققان عوامل تاثیر گذار بالقوه را در نظر گرفتند ، مانند اینکه آیا شرکت کنندگان در حال حاضر یا افراد سیگاری بودند ، چه مقدار مشروب می‌خوردند ، دستیابی به تحصیلات ، و دریافت انرژی معمول .
حدود ۱۷ مرد ( ۱۶.۷ % ) و ۹۴۴ زن ( ۳۴.۴ درصد ) تا ۹۰ سالگی جان سالم به در بردند.
زنانی که در این سن هنوز زنده بودند ، در ابتدای این مطالعه کم‌تر وزن داشتند و از سن ۲۰ سالگی نسبت به کسانی که کوتاه‌تر و سنگین‌تر بودند وزن کمتری داشتند .
تعداد بیشتری از زنان که بیش از ۱۷۵ سانتی متر ( ۵ فوت ۹ اینچ ) بودند ، ۳۱ درصد بیشتر از زنان کم‌تر از ۱۶۰ سانتیمتر ( ۵ فوت ۳ اینچ ) بودند .
در میان مردان چنین پیوندی دیده نمی‌شد .
و هنگامی که به سطوح فعالیت فیزیکی رسید ، مردانی که بیش از ۹۰ دقیقه در روز وقت داشتند ، ۳۹ درصد بیشتر از ۳۰ دقیقه بود که کم‌تر از ۳۰ دقیقه بودند .
و هر ۳۰ دقیقه فعالیت فیزیکی روزانه آن‌ها با افزایش ۵ درصدی در شانس تبدیل به ۹۰ درصد همراه بود .
اما این مورد برای زنان صادق است . کسانی که بیش از ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در روز تهیه می‌کردند ، ۲۱ درصد بیشتر از ۳۰ دقیقه یا کم‌تر بود .
اما به نظر می‌رسید یک آستانه بهینه برای زنان وجود دارد : حدود ۶۰ دقیقه در روز با بهترین شانس برگزاری جشن تولد ۹۰ ام همراه بود .
این یک مطالعه مشاهداتی است و در نتیجه باعث ایجاد علتی می‌شود . محققان می‌گویند که اطلاعات در مورد اندازه بدن و فعالیت فیزیکی به جای آن که به طور عینی ارزیابی شوند ، داوطلب شده‌اند ، که ممکن است نتایج را تحت‌تاثیر قرار دهند .
اما یافته‌ها براساس تعداد زیادی از افراد هستند که همه آن‌ها مشابه سن هستند ، که نتایج را تقویت می‌کند، آن‌ها اشاره می‌کنند و اضافه می‌کنند که مطالعه آن‌ها تنها چند مورد برای تمایز عوامل سبک زندگی به طور بالقوه مرتبط با زندگی طولانی بین مردان و زنان است.
محققان اشاره می‌کنند که ممکن است هیچ ارتباطی بین اندازه بدن و رسیدن به سن پیری در مردان وجود نداشته باشد . اما به نظر می‌رسد که رفتار و سابقه بیماری بر روابط یافت‌شده تاثیر می‌گذارد و تفاوت‌هایی بین سیگاری‌ها و غیر سیگاری‌ها وجود دارد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 201 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:31

توضیحی جدید برای مرگ امپراطور آلکساندر
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
آیا الکساندر بزرگ فوت او را بیش از ۲۳۰۰ سال پیش بدلیل اختلال عصبی Guillain - Barre ( GBS ) ملاقات کرد ؟
ممکن است بیش از ۲۳۰۰ سال پیش رخ داده باشد ، اما رمز مرگ اسکندر در نهایت می‌تواند به لطف دانشگاه of ، نیوزیلند ، دانشگاهی حل شود .
دکتر کاترین هال ، مدرس ارشد دانشکده پزشکی Dunedin و متخصص بالینی ، معتقد است که حاکم باستانی از طریق عفونت ، اعتیاد به الکل و یا قتل نمرده چون دیگران ادعا کرده‌اند . در عوض ، او استدلال می‌کند که او به لطف اختلالات عصبی Guillain - باره درگذشت ( GBS ) .
او در مقاله‌ای که در بولتن تاریخ باستان منتشر شد می‌گوید که نظریه‌های پیشین در مورد مرگ او در ۳۲۳ قبل از میلاد ، رضایت‌بخش نبوده اند، چرا که آن‌ها کل این رویداد را توضیح نداده اند .
به طور خاص ، هیچ کدام یک پاسخ فراگیر را ارایه نکرده اند که توضیح منطقی و امکان پذیر برای حقیقتی که توسط یک منبع تک منبع ثبت شده‌است برای نشان دادن هر نشانه‌ای از تجزیه به مدت شش روز پس از مرگش ارائه نداده است .
دکتر هال می‌گوید : " یونانیان باستان فکر می‌کردند که این موضوع ثابت کرده‌است که اسکندر یک خدای است ؛ این مقاله اولین کسی است که پاسخ دنیای واقعی را می‌دهد . "
گفته می‌شد که همراه با تاخیر گزارش‌شده در پوسیدگی ، گفته می‌شود که تب دارد ؛ درد شکمی ؛ بیماری پیشرونده ، متقارن و صعودی ؛ و تا درست قبل از مرگش compos باقی ماند .
دکتر هال معتقد است که تشخیص GBS ، از عفونت Campylobacter pylori ( رایج در زمان و علت مکرر GBS ) ، آزمایش دقت علمی ، از هر دو دیدگاه کلاسیک و پزشکی است .
بیشتر استدلال‌ها در اطراف Alexander's علت مرگ بر تب و درد شکمی او هستند . با این حال ، دکتر هال می‌گوید که توصیف او از ذهن سالم به ندرت مورد توجه قرار می‌گیرد .
او بر این باور است که او به یک موتور حاد مبتلا به ناخوشی شنوایی مبتلا شده‌است که فلج شده‌است ، اما بدون سردرگمی و بی‌خبری .
او می‌گوید که گذر او از مشکلات تشخیص مرگ در زمان‌های قدیم پیچیده‌تر بود ، که به حضور تنفس متکی بود و نه نبض .
این دشواری‌ها ، همراه با نوع فلج بدن ( که معمولا ً توسط GBS ) ایجاد می‌شود و خواسته‌های اکسیژن را کاهش می‌دهد، قابلیت دید تنفس او را کاهش می‌دهد . نقص احتمالی درجه‌حرارت body's و مردمک چشم او ثابت و گشاد شده و به حفظ بدن او اشاره می‌کند که به دلیل معجزه رخ نداده است ، بلکه به این دلیل که هنوز نمرده است .
" من می‌خواستم مباحثات و بحث‌های جدید را تحریک کنم و احتمالا ً کتاب‌های تاریخی را با بحث درباره مرگ واقعی شش روز بعد از آنچه که قبلا ً پذیرفته شده‌بود ، بازنویسی کنم . او می‌گوید : " مرگ او ممکن است مشهورترین مورد of یا تشخیص غلط مرگ باشد . "
دکتر هال معتقد است که مردم هنوز به الکساندر علاقه‌مند هستند ، زیرا او یک فرد پیچیده و پیچیده روانی بود که به عنوان یک جنگجو تلقی می‌شد .
" در حالی که تحلیل‌های مدرن تری تلاش کرده‌اند گسترده‌تر و دقیق‌تر باشند ، هر روشی که مردم می‌خواهند الکساندر را درک کنند ، تمایل به تلاش و درک زندگی او تا جایی که ممکن است وجود دارد .
راز ماندگار علت مرگ وی همچنان به جذب علایق عمومی و آموزشی می‌افزاید .
" ظرافت تشخیص GBS برای علت مرگ او این است که آن همه چیز را توضیح می‌دهد ، در غیر این صورت متنوع ، عناصر ، و آن‌ها را به یک کل منسجم تبدیل می‌کند ."
اندازه بدن ممکن است بیشتر از آنچه که مردان انجام می‌دهند تاثیر داشته باشد
و ۶۰ دقیقه فعالیت فیزیکی روزانه با بهترین شانس برای رسیدن به ۹۰ % برای زنان همراه بود .
تاریخ :
۲۱ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
BMJ
خلاصه :
اندازه بدن - قد و وزن - ممکن است بیشتر از it طول عمر women's را تحت‌تاثیر قرار دهد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 189 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:30

این مطالعه که توسط دکتر Thuy Nguyen از دانشکده امور عمومی و محیط‌زیست ایندیانا اداره می‌شود، به شیوه‌های تجویز پزشکان آمریکایی ۶۳، ۰۶۲ در مقایسه با پزشکان ۸۰۲، ۰۰۰ که چنین پرداخت‌هایی را دریافت نکرده اند، نگاهی انداختند . از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ، پزشکانی که مبالغی را دریافت کردند به طور متوسط روزانه بیش از ۱۳، ۰۷۰ دوز روزانه opioids را بیش از همکاران خود دریافت می‌کردند .
دکتر نگوین ، محقق ارشد ، می‌گوید: " کار ما از تحقیقات قبلی درباره رابطه پزشکی - پزشکی با توجه به تجویز افیونی و ارائه شواهد جامع‌تر در مورد نقش فعالیت‌های تبلیغاتی مربوط به افیونی ، از جمله چگونگی تاثیر تجویز بر میزان و شدت پرداخت‌ها ، پشتیبانی می‌کند . به عبارت ساده‌تر ، به نظر می‌رسد که پرداخت‌های مربوط به مواد مخدر به پزشکان ، تجویز دارو را افزایش می‌دهند و به نظر می‌رسد که پرداخت‌های بالاتر آن‌ها را بیشتر افزایش می‌دهد ."
همانطور که این یک مطالعه مشاهداتی است ، یافته‌ها نشان‌دهنده ارتباط بین پرداخت کنندگان افیونی و حجم داروهای افیونی است که توسط پزشکان فردی تجویز می‌شوند که ممکن است سببی نباشند . با این حال ، این انجمن‌ها پس از تطبیق خود برای طیف وسیعی از خصوصیات پزشکی ، پیش‌بینی‌کننده‌های محلی محلی ، و سیاست‌های کنترل مواد افیونی باقی مانده‌اند .
ابزار جدید تصویر فعالیت عصبی با نور مادون‌قرمز نزدیک را ممکن می‌سازد .
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه آلبرتا
خلاصه :
یک ابزار جدید و مبتکرانه برای تجسم فعالیت عصبی ، مفاهیمی برای درک عملکرد و اختلالات مغز دارد .
با توجه به تحقیقات جدید توسط دانشگاه آلبرتا ، دانشمندان آلبرتا و گروهی از همکاران بین‌المللی ، یک ابزار جدید و مبتکرانه برای تجسم فعالیت عصبی دارای پیامدهایی برای درک عملکرد و اختلالات مغزی است .
این ابزار به نام NIR - GECO۱ مشخص می‌کند که یک نورون تکی با نظارت بر حضور یا عدم حضور یون‌های کلسیم فعال است و به طور خاص ، نور نزدیک مادون‌قرمز در غیاب یون‌های کلسیم منتشر می‌کند . وقتی غلظت یون‌های کلسیم بالا می‌رود، تاریک می‌شود . " زمانی که یک نورون ، غلظت یون‌های کلسیم را به طور موقت درون سلول افزایش می‌دهد ، توضیح داد . ما این را به عنوان a از نور ساطع شده نزدیک مادون‌قرمز می‌بینیم ."
این تحقیق بر روی کار قبلی در آزمایشگاه Campbell's بر توسعه جعبه‌ابزار برای تصویرسازی و دستکاری کردن نورون‌های فردی متمرکز بود . NIR - GECO۱ پروتئینی است که در DNA کدگذاری می‌شود و برای سلول‌های کشت شده در آزمایشگاه و یا در ارگانیسم‌های مدل بسیار مفید است . این فن‌آوری دارای پتانسیل لازم برای اجازه دادن به دانشمندان برای تعیین تاثیر داروهای درمانی در سطح سلولی ، با پیامدهایی برای درمان بهتر ، درمان‌های موثرتر برای تعدادی از بیماری‌های حاد تنفسی ، از جمله بیماری‌های قلبی عصبی است .
کمپبل می‌گوید : " بافت نسبتا ً نسبت به نور مادون‌قرمز نسبتا ً شفاف است ، بنابراین این ابزار دارای پتانسیل برای فعال کردن محققان برای تجسم فعالیت‌های نورونی عمیق‌تر در مغز نسبت به حال حاضر است .
این تحقیق توسط بنیاد گرانت که توسط موسسه تحقیقات بهداشت کانادا اعطا شد ، پشتیبانی شد . NIR - GECO۱ با هم‌کاری محققانی از موسسه تکنولوژی ماساچوست ، مرکز Helmholtz مونیخ ، دانشگاه فنی مونیخ ، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه ایالتی نیویورک ، دانشگاه زوریخ و ETH زوریخ توسعه یافت . پروفسور کمپل اخیرا ً در دانشگاه آلبرتا و دانشگاه توکیو انتخاب شده‌است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 203 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:30

آن‌ها ابتدا فرض کردند که این جیب آستروسیت ها مرده بودند , زیرا آن‌ها دیگر پروتئین‌ها را به عنوان آستروسیت ها تشخیص ندادند . بعدا , الکس سالموند , یک دستیار تحقیقاتی در آزمایشگاه زیست‌شناسی و یکی از اولین نویسندگان این مطالعه , کشف کرد که سلول‌ها زنده هستند , اما به شیوه معمول خود واکنش نشان نمی‌دهند .
محققان در مقایسه با موش‌هایی که در نهایت دچار صرع شدند با موش‌هایی که هرگز تشنج ایجاد نکرده بودند , ارتباط آماری معنی‌داری را بین کاهش عملکرد در لکه‌های آستروسیت و پیشرفت صرع نشان دادند .
یکی از نویسندگان این مطالعه گفت : " هر یک از این آستروسیت ها به چندین نرون متصل است که صدها هزار اتصال تشکیل می‌دهند که به این معنی است که از دست دادن عملکرد حتی تعداد آستروسیت ها می‌تواند برای سلول‌های دیگر در مغز ویرانگر باشد . " " نه تنها این آستروسیت ها عملکرد خود را از دست داده‌اند , بلکه به خاطر این اتصالات تغییر یافته, اثرات می‌توانند در سلول‌های مغزی بسیار دور باشند . میزان این اختلال عملکرد آستروسیت ها ممکن است چیزی باشد که مشخص می‌کند آیا صرع گسترش می‌یابد یا خیر. "
در حالی که مشخص شده‌است که آسیب تروماتیک مغز علت اصلی صرع اکتسابی است , رابطه دقیق بین این آسیب‌ها و تشنج وجود دارد .
این مطالعه جدید نشان می‌دهد که پس از یک دوره کمون , برخی از موش‌های مبتلا به صرع پس از تروما در بیماران انسان با آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه , یک مدل تجربی جدید ارائه می‌دهند که می‌تواند به درک صرع پس از سانحه کمک کند .
این تحقیق توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی در موسسه ملی بهداشت , موسسه فن‌آوری حیاتی و علوم کاربردی در ویرجینیا و موسسه تحقیقات زیست - پزشکی ایالت ویرجینیا انجام شد .
پرداخت به پزشکان ممکن است تجویز مواد مخدر را افزایش دهد
تاریخ :
۱ ژانویه ۲۰۱۰
منبع :
جامعه برای مطالعه اعتیاد
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , پزشکانی که پرداخت‌های مستقیم از تولید کنندگان مواد مخدر دریافت می‌کنند , بیش از پزشکانی که چنین پرداخت‌هایی را دریافت نمی‌کنند , تجویز می‌کنند .
براساس تحقیقات جدید که توسط اعتیاد منتشر شده‌است , پزشکانی که پرداخت‌های مستقیم از تولید کنندگان مواد مخدر دریافت می‌کنند , بیش از پزشکانی که چنین پرداخت‌هایی را دریافت نمی‌کنند , تجویز می‌کنند . این گزارش نشان داد که ارتباط بین پرداخت‌ها و تجویز قوی‌ترین مواد مخدر تجویز شده در میان بیماران مراقبت‌های پزشکی ( آمریکایی‌ها دو سال و برخی افراد دارای معلولیت ) است . تخمین زده می‌شود که جمعیت مدیکر دارای بالاترین و سریع‌ترین میزان شیوع اختلال در مصرف مواد افیونی در کودکان است .
شرکت‌های داروسازی نمی‌توانند به دکترها بابت تجویز داروها بپردازند ; این نوع انگیزه غیر قانونی است . اما آن‌ها می‌توانند به دکترها پول بدهند تا درباره مواد مخدر آن‌ها صحبت کنند و برای مشاوره و حضور در کنفرانس پول پرداخت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند ( فروشندگان ) را به مطب پزشکان بفرستند تا مواد مخدر خود را تبلیغ کنند, احتمالا ً برای یک وعده غذا و یا ترک کردن نمونه‌های دارویی پشت سر. این نوع انگیزه‌ها ممکن است باعث شود که پزشکان آگاهانه یا ناخودآگاه تمایل بیشتری به تجویز یک برند خاص داشته باشند یا آن را به مقدار بیشتر تجویز کنند .
داده‌های مربوط به پرداخت‌های مستقیم به پزشکان از وب سایت پرداخته‌ای باز تهیه شده‌است , که اطلاعات گزارش‌شده در قانون " عمل نور خورشید " را منتشر می‌کند , قانون مراقبت‌های بهداشتی ایالات‌متحده که به تولیدکنندگان محصولات پزشکی نیاز دارد تا پرداخت‌ها و سایر انتقال ارزش به پزشکان را افشا کنند . اطلاعات تجویز مواد افیونی از پرونده استفاده عمومی از بخش مراقبت‌های پزشکی که حاوی داده‌هایی است که توسط افراد ذی‌نفع بیمه تامین و تکمیل می‌شود, نشات می‌گیرد . هر دو مجموعه داده بر روی وب سایت www .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 203 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:29

چگونه مصاحبه‌ها انجام شد
در مصاحبه‌ها , پاسخ دهندگان ابتدا یک توصیف کلی از روبات‌ها را به عنوان ماشین‌هایی دیدند که می‌توانند به افراد با فعالیت‌های روزمره مانند ربات‌های تمیز کننده کمک کنند . یا به عنوان ماشین‌هایی که در محیط‌هایی کار می‌کنند که برای انسان بسیار خطرناک هستند , مانند ماموریت‌های نجات . زمانی که مصاحبه شوندگان به دنبال قاضی بودند , نتایج هنوز نسبتا ً مثبت بودند .
تصویر دیگری به محض اینکه پاسخ دهندگان با کاربردهای خاص مانند جراحی , روبات‌ها و ماشین‌های خودکار مواجه شدند ظاهر شد . سپس آن‌ها روبات‌ها را به طور منفی ارزیابی کردند .
به نظر می‌رسد که اروپایی‌ها تا زمانی که مفهوم نظری کمتری در ذهن داشته باشند نسبت به ربات‌ها نسبتا ً مثبت هستند . زمانی که ربات مشخص می‌شود و تعاملات فردی قریب‌الوقوع به نظر می‌رسند , آن‌ها به شدت منتقد هستند .
این مطالعه بینش‌های مهمی ارائه می‌کند . این نشان می‌دهد که مردان تمایل دارند روبات‌ها را به صورت مثبت ببینند در حالی که زنان شکاک هستند . کارگران یقه آبی نگرش منفی تری نسبت به روبات‌ها دارند . و در کشورهای با نسبت بالای سالمندان , نگرش نسبت به ربات‌ها نیز مثبت‌تر است .
علامت هشدار برای تجارت و سیاست
دانشمندان شهر لینز و وورتسبورگ , این گرایش را که نسبت به روبات‌ها در اروپا نسبت به روبات‌ها یافت , شناسایی کردند . این باید هشداری برای سیاست و کسب‌وکار باشد - - و انگیزه‌ای برای خنثی کردن ترس‌های معقول در مورد آینده رباتیک ما . نه حداقل نگرش منفی نسبت به تکنولوژی‌های جدید ممکن است نشانه‌ای باشد مبنی بر اینکه این تکنولوژی‌ها بعدها پذیرفته نخواهند شد و بر بازار غالب نخواهند شد .
ضربه مغزی مرتبط با توسعه صرع
آستروسیت های تغییر یافته ممکن است ریشه توسعه صرع باشند.
تاریخ :
۱ ژانویه ۲۰۱۰
منبع :
ویرجینیا تک
خلاصه :
آزمایش‌ها ارتباط قوی بین تغییرات آستروسیت ها بعد از آسیب مغزی خفیف و وقوع احتمالی تشنج نشان داد .
محققان در موسسه تحقیقات زیست پزشکی موسسه تحقیقات زیست پزشکی , پاسخ سلولی را در موش‌هایی که ممکن است منجر به تشنج شوند , شناسایی کرده‌اند .
آسیب تروماتیک مغز علت اصلی صرع است که با رخداد مکرر تشنج مشخص می‌شود . در حال حاضر هیچ درمانی مانع از آسیب مغز پس از آسیب نمی‌شود که در نهایت منجر به بیماری مزمن صرع می‌شود .
این مطالعه که امروز در شهر دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد که رشد صرع که به واسطه آسیب شدید مغزی رخ می‌دهد ممکن است به پاسخ غیر معمول از سلول‌های مغزی که به آستروسیت معروف هستند , مرتبط باشد . این فرآیند برای محافظت از نواحی غیر سالم مغز مهم است اما به یک قیمت می‌رسد چون این زخم‌ها با صرع همراه بوده‌اند .
دانشمندان دریافته اند که آستروسیت ها جای زخم را بعد از آسیب مغزی خفیف ایجاد نمی‌کنند , اما برخی آستروسیت ها با این نوع صدمات شدیدا ً دچار آسیب شده‌اند . سپس , هفته‌ها بعد , دانشمندان کشف خود به خودی و مکرر در برخی از موش‌ها را مشاهده کردند .
این آزمایش‌ها ارتباط قوی بین تغییرات آستروسیت ها و وقوع احتمالی حمله را نشان می‌دهند . " این یافته‌ها به یک جمعیت منحصر به فرد آستروسیت ها اشاره دارد که در عرض چند دقیقه از آسیب در ریشه مشکلی که ممکن است پس از یک دوره تاخیر هفته‌ها و ماه‌ها رخ دهد , واکنش نشان دهند , که نشان‌دهنده یک پنجره درمانی برای پیش‌گیری از اختلالات تشنجی پس از جراحات پوستی است . "
علاوه بر این , محققان در موسسه تحقیقات بیوپزشکی , مناطقی از مغز را کشف کردند که در آن‌ها آستروسیت ها کار معمولی خود را برای حمایت از عملکرد سلول‌های عصبی نرمال بعد از آسیب شدید مغزی انجام ندادند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 174 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:29

این تغییر محتمل است ، زیرا واکنش ایمنی افزایش‌یافته در مواجهه با استرس ، باعث افزایش بقا در برابر حملات مکرر مورچه‌های آتش‌نشانی می‌شود .
یک مقاله که این نتایج را توصیف می‌کند به صورت آنلاین به عنوان یک نسخه خطی پذیرفته‌شده در مجله بیولوژی آزمایشگاهی ارایه شده‌است .
Langkilde می‌گوید : " این کار چندین سوال جالب را مطرح می‌کند : " در یک وضعیت پر استرس ، حیوانات اغلب انرژی را به سمت توابع انتقادی ، مانند فرار از یک شکارچی ، و دور از عملکردهای بسیار بحرانی مانند عملکرد سیستم ایمنی ، رشد و تولید مثل ، منحرف می‌کنند . این در کوتاه‌مدت مفید است ، اما اگر استرس طولانی باشد می‌تواند پر هزینه باشد . اگر مارمولک از محل‌های مورد هجوم مورچه‌های آتش‌سوزی رنج نمی‌برند ، از سیستم ایمنی در خطر افتاده رنج نمی‌برند ، آن‌ها چه چیزی را مبادله می‌کنند ؟ آیا آن‌ها رشد کمتری را تحمل می‌کنند یا تولید مثل را سرکوب می‌کنند ، به جای آن در زمانی که در محیط‌های با استرس بالا قرار می‌گیرند ؟ اینها برخی از سوالاتی هستند که ما برای تحقیق برنامه‌ریزی می‌کنیم ."
McCormick نشان داد که درک چگونگی واکنش گونه‌ها به استرس می‌تواند به مدیریت آن‌ها کمک کند .
او گفت : " در این جهان در حال تغییر ، حیوانات اغلب در برخی موارد به علت گونه‌های جدید استرس زا مثل تعامل با انسان یا گونه‌های مهاجم ، شرایط استرس زا را تجربه می‌کنند .
شکاکیت در مورد روبات‌ها
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه وورتسبورگ
خلاصه :
در اروپا ، مردم نسبت به پنج سال پیش نسبت به ربات‌ها reserved .
ربات‌ها در عمل جراحی ، ربات‌ها در تولید خودرو ، و ربات‌ها در خدمات مراقبتی . در برخی مناطق ، این ماشین‌ها در حال حاضر به خوبی تثبیت شده‌اند و در برخی دیگر در حال افزایش هستند . روانشناسان Timo Gnambs از یوهانس کپلر Universitat لینتس ( اتریش ) و مارکوس اپل از جولیوس - Maximilians - Universitat Wurzburg ( آلمان ) بر این باورند که ما در آستانه یک عصر ربات‌ها هستیم .
بیشتر و بیشتر روبات‌ها در زندگی روزمره . اما مردم در مورد ربات‌ها چه احساسی دارند ؟ ظاهرا ً، همانطور که دو استاد در مجله "رفتار انسانی " نشان می‌دهند ، این دو استاد به طور فزاینده‌ای احساس ناراحتی می‌کنند : طبق تحلیل داده‌های cross ، ربات‌ها در سال ۲۰۱۷ نسبت به پنج سال قبل ، به طور منفی ارزیابی شدند .
افزایش شک و تردید در مورد روبات‌ها در محل کار
به خصوص شک و تردید در مورد روبات‌ها در محل کار افزایش‌یافته است . محققان می‌گویند این موضوع ممکن است به دلیل این واقعیت باشد که موضوع تلفات شغلی به دلیل سیستم‌های رباتیکی به طور فزاینده‌ای در جامعه مورد بحث قرار گرفته‌است . با این حال ، استفاده از ربات‌ها در محل کار هنوز بیشتر از استفاده در عمل جراحی و یا خودروهای خود مختار است .
Gnambs و اپل داده‌های Eurobarometer ۲۰۱۲ ، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ را تحلیل کردند . این یک بررسی نمایشی در مورد موضوعات فعلی است ؛ یافته‌های آن‌ها مبتنی بر ۸۰، ۳۹۶ شهروند از ۲۷ کشور اروپایی است .
چگونگی انجام مصاحبه‌ها
در مصاحبه‌ها ، پاسخ دهندگان ابتدا یک توصیف کلی از روبات‌ها به عنوان ماشین‌هایی که می‌توانند به افراد با فعالیت‌های روزمره مانند تمیز کردن ربات‌ها کمک کنند ، دیدند . یا به عنوان ماشین‌هایی که در محیط‌های کار می‌کنند که برای انسان‌ها بسیار خطرناک هستند ، مانند ماموریت نجات . هنگامی که مصاحبه شوندگان ، متعاقبا ً مجبور به داوری روبات‌ها شدند ، نتایج هنوز نسبتا ً مثبت بودند .
یک تصویر دیگر به محض این که پاسخ دهندگان با کاربردهای خاص مانند جراحی ، caretaking ربات و یا ماشین‌های خود رانندگی مواجه شدند ، ظاهر شد . سپس آن‌ها روبات‌ها را به گونه‌ای منفی ارزیابی کردند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 191 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:29

یافته‌ها نشان می‌دهند که مدل ریاضی استفاده‌شده در این مطالعه می‌تواند به عنوان یک ابزار تشخیصی برای کمک به شناسایی کمبودهای انگیزشی در بیماران مفید باشد . ارتباط بین انگیزه ضعیف و کسری یکپارچه‌سازی پاداش که در این مطالعه شناسایی شد به توضیح این مساله کمک می‌کند که چرا مشکلات با انگیزه بوجود می‌آیند ، و اشاراتی به کمبودها در یک منطقه ویژه مغز . محققان قصد دارند کسری را در این منطقه مغز مطالعه کنند و ارتباط با کسری انگیزشی در مطالعات آتی با استفاده از تصویر برداری عصبی را نشان دهند .
قبل از استرس ، اجداد ما واکنش ایمنی به استرس را بهبود می‌بخشند .
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
ایالت پن
خلاصه :
به گفته محققان ، داشتن ancestors که اغلب در معرض استرس زا هستند ، می‌تواند پاسخ ایمنی بدن را به عوامل استرس زا بهبود بخشد . نتایج نشان می‌دهند که تاریخ خانواده باید برای پیش‌بینی یا درک پیامدهای سلامتی استرس در نظر گرفته شود .
طبق گفته محققان ایالت پن ، داشتن ancestors که اغلب در معرض استرس زا هستند ، می‌تواند پاسخ ایمنی بدن را به عوامل استرس زا بهبود بخشد . نتایج نشان می‌دهند که تاریخ خانواده باید برای پیش‌بینی یا درک پیامدهای سلامتی استرس در نظر گرفته شود .
تریسی Langkilde ، استاد و رئیس زیست‌شناسی ایالت پن ، می‌گوید : " به عنوان مثال ، ما اغلب به خود فکر می‌کنیم که وقتی استرس داریم بیشتر احساس سرما می‌کنیم . ما دریافتیم که lizards که اجداد آن‌ها در محیط‌های با استرس پایین زندگی می‌کردند ، هنگامی که ما آن‌ها را در معرض استرس طولانی‌مدت قرار دادیم ، عملکرد سیستم ایمنی را سرکوب کردند ، همان طور که ممکن است انتظار داشته باشید . اما برای مارمولک‌ها که اجداد آن‌ها در محیط‌های با استرس بالا زندگی می‌کردند ، این حیوانات از سیستم‌های ایمنی قوی ‌تری برخوردار بودند که در معرض استرس قرار می‌گرفتند . بنابراین پاسخ ایمنی به استرس به محیطی که نسل‌های قبلی تجربه کرده‌اند بستگی دارد ."
به گفته Langkilde ، این تیم کار خود را بر روی مارمولک fence ( Sceloporus undulatus ) انجام داد، اما معتقد است که این نتایج ممکن است شبیه به حیوانات دیگر و شاید حتی در انسان‌ها باشد . البته ، حیوانات مختلف در معرض انواع مختلفی از عوامل استرس زا هستند . او گفت که در این سوسمارها ، فشار اغلب ناشی از حملات مورچه‌های آتش‌نشانی ( Solenopsis invicta ) ، یک گونه تهاجمی است که در جنوب شرقی ایالات‌متحده رخ می‌دهد و به سمت شمال و غرب گسترش می‌یابد .
گیل McCormick ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه Langkilde's در زمان تحقیق می‌گوید : " این حملات پوست تمساح را می‌شکنند و آن‌ها را در معرض عفونت قرار می‌دهند ، بنابراین احتمالا ً یک ایده بد برای سرکوب عملکرد سیستم ایمنی در واکنش به استرس زمانی است که مورچه‌های آتش‌نشانی ، واکنش ایمنی را از طریق مجروح کردن ایجاد می‌کنند . مشخص می‌شود که سوسمارها که اجداد آن‌ها از مناطقی با مورچه‌های آتش‌نشانی هستند ، واکنش ایمنی بهتری نسبت به استرس دارند که ممکن است به حفظ بقای آن‌ها کمک کند ."
برای بررسی پیامدهای ایمنی استرس بر روی حیوانات با heritages مختلف ، این تیم زنان باردار را از دو نوع مختلف از محیط کشت - - یکی که توسط مورچه‌های آتش‌نشانی ۶۰ تا ۷۰ سال قبل مورد هجوم قرار گرفته بود، و یا معادل ۳۰ تا ۴۰ سال پیش توسط مورچه‌های آتش‌نشانی مورد هجوم قرار نگرفته بود .
محققان ، فرزندان ماده ضبط‌شده را در محیط‌های با فشار بالا و پایین ، تا زمانی که بزرگسالان بودند ، پرورش دادند . آن‌ها شرایط فشار بالایی را با قرار دادن مارمولک به مورچه‌های آتش‌سوزی یا با دارو هر هفته با هورمون stress حل‌شده در روغن ایجاد کردند .
Langkilde می‌گوید : "این معجون با استفاده از لوسیون به پوست مارمولک تبدیل می‌شود و باعث بالا رفتن سطح خون آن‌ها می‌شود که از واکنش فیزیولوژیکی اش تقلید می‌کنند تا توسط مورچه‌های آتش‌نشانی مورد حمله قرار بگیرند یا مورد حمله قرار بگیرند " .
زمانی که مارمولک به بزرگسالی رسیدند - تقریبا ً ۱ ساله - دانشمندان عملکرد سیستم ایمنی حیوانات را با اندازه‌گیری توانایی پلاسما برای نگه داشتن یک پروتیین خارجی در سوسپانسیون ارزیابی کردند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 202 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:28

دکتر Pasinelli گفت : " این گامی مهم به جلو در رویکرد مشارکتی ما است . ما با هم به ما اجازه دادند تا فرآیند تحقیق را تسریع کنیم و از شناسایی " استرس زا " برای آزمایش یک داروی مفید بالقوه استفاده کنیم . ALS یک بیماری پیچیده و پیچیده است که به این رویکرد مشارکتی نیاز دارد و هر آزمایشگاه به تخصص خود کمک می‌کند تا شکاف‌ها را پر کند و این معمای پیچیده را به شیوه‌ای سیستماتیک و موثر کنار هم قرار دهد . "
پژوهشگران در حال حاضر تحقیقات خود را برای نمایش مولکول‌های دیگری که ممکن است بهتر از داروی trazodone باشند ، گسترش می‌دهند .
عدم توانایی در ادغام اطلاعات پاداش منجر به ارزش کم در شیزوفرنی می‌شود .
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، افراد مبتلا به شیزوفرنی زمان سختی را در ترکیب اطلاعات درباره یک پاداش دارند - - اندازه پاداش و احتمال دریافت آن - - وقتی ارزش خود را ارزیابی می‌کنند .
افراد مبتلا به شیزوفرنی زمان سختی را برای ترکیب اطلاعات در مورد پاداش دارند - - اندازه پاداش و احتمال دریافت آن - - هنگام ارزیابی ارزش آن - - وقتی ارزش آن را ارزیابی می‌کند . ناتوانی در ادغام دو عامل هم‌بسته با کسری انگیزشی جدی‌تر ، نشان می‌دهد که اختلال ممکن است به کاهش ارزش تعیین‌شده در پاداش کمک کند و در نتیجه انگیزه برای تکمیل تکلیف مورد نیاز برای دریافت آن را کاهش دهد .
محققان ، براساس مرکز تحقیقات روانشناسی مریلند ، با استفاده از یک مدل محاسباتی برای شوخی کردن مولفه‌های برآورد پاداش برای تصمیم‌گیری ، دریافتند که توانایی مختل کردن اندازه و احتمال یک پاداش در درجه اول ناشی از عدم توجه به اندازه پاداش است .
دکتر کامرون کارتر ، متخصص علوم زیستی : علم اعصاب شناختی : علم اعصاب شناختی : علم اعصاب شناختی : علم اعصاب شناختی ، علم اعصاب شناختی : علم اعصاب شناختی ، علم روانشناسی شناختی ، و اضافه کردن این که مدل‌های محاسبه‌ای مانند موردی که در این مطالعه مورد استفاده قرار گرفتند می‌توانند منجر به بینش‌های جدید در مورد ماهیت پردازش ناقص در مغز شوند که پایه نشانه‌ها و نقص در اختلالات ذهنی را شکل می‌دهد .
دکتر کارتر می‌گوید : " در این مطالعه ، نویسندگان نشان می‌دهند که افراد مبتلا به شیزوفرنی ، که کسری انگیزشی آن منجر به بسیاری از ناتوانی اجتماعی و شغلی در این بیماری می‌شود ، بر تصمیم‌گیری مبتنی بر پاداش عمل می‌کند ، زیرا آن‌ها در محاسبه ارزش مورد انتظار یک اقدام خاص ناتوان هستند و به جای آن بر اطلاعات مبتنی بر ارزش موجود در این کار تکیه می‌کنند . "
محققان برای ارزیابی اطلاعاتی که شرکت کنندگان برای تصمیم‌گیری خود استفاده می‌کردند ، یک کار یادگیری را توسعه دادند که به مشارکت کنندگان نیاز داشت تا هر دو اندازه پاداش و احتمال دریافت آن را در نظر بگیرند . شرکت کنندگان با دو انتخاب ارائه شدند و از آن‌ها خواستند تا انتخاب را با بالاترین مقدار پاداش انتخاب کنند .
" با استفاده از وظیفه یادگیری پاداش داده‌شده، نشان دادیم که افراد با کمبود انگیزه بیش از حد بر میزان پاداش ( یعنی احتمال ) ، در هزینه یادگیری در مورد اندازه پاداش ( یعنی ، بزرگی ) تمرکز می‌کنند . نویسنده اصلی ، "دنیس Heaus " ، که در حال حاضر در دانشگاه ماستریخت ، هلند مستقر است ، گفت : " مدل ریاضی ما به تعیین این مساله کمک کرد که این کسری بودجه پاداش - یعنی ناتوانی در ترکیب اطلاعات در رابطه با احتمال و اندازه پاداش - با کاهش توانایی به طور دقیق نشان‌دهنده ارزش پاداش است که تصور می‌شود شامل یک ناحیه مغزی به نام قشر اوربیتوفرونتال می‌شود .
مشارکت کنندگانی با schizophrenia که کسری انگیزشی داشتند ، وقتی که انتخاب آسان‌تر بود ( وقتی که مقدار هدف بین گزینه‌ها بزرگ‌تر بود ) ، نشان داد که عملکرد آن‌ها به علت تقاضای این منطقه برای ارزیابی ارزش کاهش‌یافته است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 202 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:28

دکتر سارا - Staroßom از موسسه تحقیقات پزشکی study's می‌گوید : " ما دریافته ایم که پروتیین Chi۳l۳ نقشی مرکزی در توانایی body's برای تولید oligodendrocytes های forming جدید ایفا می‌کند . " یک محقق در خوشه NeuroCure of و مرکز تحقیقات بالینی و بالینی ( ECRC ) ، دکتر Staroßom نقش protein's را به شرح زیر توضیح می‌دهد : " پروتئین Chi۳l۳ ، تمایز سلول‌های بنیادی عصبی به سلول‌های ترمیم میلین را آغاز می‌کند ، که عایق‌بندی الکتریکی اطراف سلول‌های عصبی آسیب‌دیده را احیا می‌کند ."
با استفاده از یک مدل موشی ، تیم تحقیقاتی قادر به نشان دادن این مساله است که کاهش سطح Chi۳l۳ در مغز به میزان قابل‌توجهی ظرفیت body's برای تولید oligodendrocyte را مختل می‌کند ، در حالی که یک تزریق Chi۳l۳ منجر به افزایش تولید سلول‌های ترمیم میلین می‌شود . دکتر Staroßom توضیح می‌دهد : " ما امیدواریم که از این دانش برای تولید یک نسل جدید از مواد مخدر که می‌تواند در درمان of چندگانه استفاده شود ، استفاده کنیم .
مسدود کردن تولید پروتیین - پروتیین در ALS
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه توماس جفرسون
خلاصه :
یک داروی تایید شده که یک واکنش استرسی یکپارچه را مسدود می‌کند ، نوید در آزمایش‌های اولیه علیه ALS و جنون گاوی را می‌دهد .
بیماران مبتلا به ALS اغلب رشته DNA تکراری را در سلول‌های مغز خود دارند و صدها نسخه از آن را در ژن gene حمل می‌کنند . تحقیقات جدید به دنبال آن چه که این توالی‌های تکراری را تحریک می‌کند تا در نهایت پروتئین‌های سمی را تولید کند که مرتبط با ALS ، جنون گاوی و دیگر بیماری‌های دامی بیماران مبتلا به جهش ژنی هستند که شایع‌ترین علت of ارثی است . این کار نشان می‌دهد که تحریک نورونی و استرس باعث تولید پروتیین در سلول‌ها می‌شوند و نشان می‌دهد که هدف قرار دادن این واکنش استرسی با یک داروی شناخته‌شده می‌تواند تولید پروتئین سمی را کاهش دهد.
هم‌کار ارشد ، آرون Haeusler ، PhD ، استادیار علوم عصبی در موسسه ویکی & جک Farber در موسسه ویکی & جک Farber در دانشگاه فیلادلفیا ( دانشگاه فیلادلفیا + توماس جفرسون ) گفت : " درک آنچه که تولید پروتیین‌های سمی را تحریک می‌کند به ما کمک کرد تا در آزمایش مواد مخدر پیشرفت کنیم " . این پژوهش در EMBO پزشکی مولکولی منتشر شد .
دکتر Haeusler و همکارانش از طریق هم‌کاری با محقق با هم‌کاری Davide Trotti ، PhD ، و هم‌کار نویسنده ، دکتر Haeusler و همکارانش ، آنچه را که باعث تکرار توالی‌های DNA تکرار شونده در درون C۹orf۷۲ برای فعال کردن و تولید پروتئین سمی می‌شوند ، مورد آزمایش قرار دادند. محققان ، که به محرک‌های استرس زا به عنوان یک محرک ممکن فکر کرده بودند ، تعدادی از عوامل را آزمایش کردند که باعث می‌شوند نورون‌ها به واکنش‌های استرس تبدیل شوند . در حقیقت ، بسیاری از اینها ، تولید پروتئین سمی را آغاز کردند . محققان همچنین نشان دادند که نورونی با تحریک عصبی ، مشابه آنچه در طول یک حمله رخ می‌دهد ، باعث تولید پروتیین نیز می‌شود .
توماس Westergard ، یک دانشجوی کارشناسی‌ارشد در آزمایشگاه دکتر Trotti's ، گفت : " هر دو استرس سلولی و تحریک بیش از حد تحریک در نهایت در واکنش استرسی یکپارچه جمع می‌شوند ."
هنگامی که واکنش تنش یکپارچه فعال می‌شود ، متوقف‌کردن تولید این پروتئین‌های سمی دشوار است . اما تلاش برای تیز کردن این مکانیزم سلولی خمیده ، محققان را به روش‌های خاصی که ممکن است واکنش مخرب نورونی را مسدود کنند ، ارایه داد .
داروی drug که برای درمان افسردگی تایید شده‌است ، به عنوان بخشی از واکنش استرسی یکپارچه شناخته می‌شود . بنابراین ، محققان این دارو را در مدل‌های خود تست کردند و دریافتند که در واقع می‌تواند تولید پروتئین سمی را در یک مدل سلولی که دارای جهش تکرار هستند ، مسدود کند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 206 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:27

Pryluk : " اوولوشن با offs کار می‌کند . در اینجا ممکن است یک بازی صفر صفر بین کارایی و قدرت وجود داشته باشد ؛ و مغز مختلط و چندبعدی ما یک گام بزرگ به سمت پاسخ به سوال آنچه که مغز انسان را منحصر به فرد می‌کند ، یک گام بزرگ به سمت پاسخ دادن به پرسشی است که مغز انسان را منحصر به فرد می‌کند : " چرا ، از طرف دیگر ، این گرایش به اضطراب ، افسردگی و دیگر بیماری‌های ذهنی است ؟ ما نشان داده‌ایم که این ها ممکن است دو طرف یک سکه باشند ."
موسسه تحقیقاتی پروفسور Rony Paz's توسط بنیاد Adelis ، the و Dorothy وقف خانواده دیسکاوری ، ایروینگ تیت ، پشتیبانی می‌شود . صندوق هریس برای جهت‌های جدید در تحقیقات مغز ؛ خانواده برنارد و نورتون خانواده ؛ خانواده لف ، بنیاد خانواده oster ؛ آقا و خانم گری Clayman ؛ Rosanne کوهن ، ملک of بیبر ، و شورای تحقیقات اروپا .
sclerosis چندگانه : کمک به سلول‌ها برای کمک به خودشان
محققین یکی از مکانیزم‌های بازسازی مغز body's را کشف می‌کنند.
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
Charite - Universitatsmedizin برلین
خلاصه :
بیماری‌هایی مانند sclerosis چندگانه با آسیب به غلاف میلین ، یک پوشش محافظ پیچیده در اطراف سلول‌های عصبی شبیه به عایق‌بندی در اطراف یک سیم الکتریکی مشخص می‌شود . محققان کشف کرده‌اند که چگونه بدن مکانیسم تعمیر را آغاز می‌کند که میزان آسیب به این غلاف را محدود خواهد کرد . یافته‌های آن‌ها ممکن است مبنایی برای توسعه داروهای جدید برای درمان sclerosis چندگانه فراهم کند .
بیماری‌هایی مانند sclerosis چندگانه با آسیب به غلاف میلین ، یک پوشش محافظ پیچیده در اطراف سلول‌های عصبی شبیه به عایق‌بندی در اطراف یک سیم الکتریکی مشخص می‌شود . محققان from برلین کشف کرده‌اند که چگونه بدن مکانیسم تعمیر را آغاز می‌کند که میزان آسیب به این غلاف را محدود خواهد کرد . یافته‌های آن‌ها ، که مبنایی را برای توسعه داروهای جدید برای درمان sclerosis چندگانه فراهم می‌کند ، در نشریه برجسته ارتباطات طبیعت منتشر شده‌است .
اسکلروز چندگانه شایع‌ترین بیماری خود ایمنی سیستم عصبی مرکزی است . برآوردها حاکی از آن است که بیش از ۲۰۰، ۰۰۰ نفر به تنهایی تحت‌تاثیر این بیماری قرار گرفته‌اند . افراد مبتلا به sclerosis چندگانه ، بینایی و مشکلات حسی و نیز هماهنگی و یا حتی فلج مغزی را تجربه می‌کنند . این نشانه‌ها ناشی از اختلال ایمپالس‌های عصبی در مغز و یا نخاع هستند . این اختلال زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی body's به غلاف میلین حمله می‌کند ، که در اطراف الیاف عصبی body's پیچیده شده و عایق‌بندی الکتریکی را تامین می‌کند . وقتی غلاف میلین دیگر دست‌نخورده باقی نمی‌ماند ، ارتباط بین سلول‌های عصبی آسیب می‌بیند . محققان سراسر جهان به دنبال راه‌هایی جدید برای ترمیم غلاف میلین هستند و در انجام این کار ، به دنبال کاهش علایم عصبی در افراد مبتلا به sclerosis چندگانه هستند . محققان from در حال حاضر گامی تعیین‌کننده به این هدف برداشته اند .
تیم تحقیقاتی Charite's تصمیم گرفت که به توانایی ذاتی body's برای التیام خود نگاه کند و می‌دانست که تحت شرایط خاص ، سیستم عصبی مرکزی قادر به تعمیر آسیب به غلاف میلین است . سیگنال‌های مولکولی ویژه ، سلول‌های بنیادی را قادر می‌سازند تا به سلول‌های ترمیم میلین ( oligodendrocytes ) ، که در یک جایگاه سلول بنیادی کوچک در مغز قرار دارند ، تمایز ایجاد کنند . وقتی آن‌ها این جایگاه را ترک می‌کنند، این سلول‌های ترمیم به آنجا مهاجرت می‌کنند که آسیب مغزی به آنجا رخ داده‌است تا عایق‌بندی الکتریکی سلول‌های عصبی آسیب‌دیده را احیا کند. تا به امروز، در مورد سیگنال‌های مولکولی مسئول آغاز این مکانیزم بازسازی میلین ، اطلاعات کمی به دست نیامده است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 164 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:27

یک موازنه در کد عصبی
قیمت مغز پیشرفته ما ممکن است گرایش بیشتری به اختلالات داشته باشد
تاریخ :
۱ ژانویه ۲۰۱۰
منبع :
موسسه علمی وایزمن
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مغز ما همانند ماشین‌های شستشوی امروزی است - - که برای داشتن آخرین برنامه‌نویسی پیچیده تکامل‌یافته است , اما در برابر خرابی آسیب‌پذیرتر است و مستعد ایجاد اختلالات پرهزینه است . دانشمندان آزمایش‌هایی را برای مقایسه کارایی کده‌ای عصبی در پستانداران غیر انسانی و انسان انجام دادند و دریافتند که با استفاده از کده‌ای عصبی , مقاومت در برابر خطا کاهش می‌یابد .
او می‌گوید که مغزهای ما همانند ماشین‌های لباس‌شویی مدرن هستند - - تکامل یافته‌اند تا آخرین برنامه‌ریزی پیچیده را داشته باشند , اما آسیب‌پذیرتر از فروپاشی و مستعد ابتلا به اختلالات پرهزینه هستند . او و گروهی از محققان به تازگی آزمایش‌هایی را برای مقایسه کارایی کده‌ای عصبی در پستانداران غیر انسانی و انسان انجام داده‌اند و دریافتند که با استفاده از کده‌ای عصبی , مقاومت در برابر خطا کاهش می‌یابد . یافته‌های آن‌ها , که به تازگی در سلول پدیدار شده‌است, ممکن است به توضیح اینکه چرا اختلالاتی مانند adhd , اضطراب , افسردگی , ptsd و حتی اوتیسم در انسان رایج هستند , کمک کند .
لاپاز می‌گوید که تفاوت‌های آناتومیکی بین انسان و پستانداران دیگر - به ویژه قشر پیش پیشانی و تعداد نرون‌های گسترش‌یافته آن توصیف شده‌است . اما تفاوت در کد عصبی - - " نرم‌افزار " برخلاف " سخت‌افزار " ( ساختار فیزیکی ) - - بررسی نشده است .
یک دانشجوی تحقیقاتی در گروه لاپاز , راهی برای آزمودن و مقایسه کارایی کده‌ای عصبی در چندین ناحیه از مغز ایجاد کرد . " ما ارتباطات کارا را تعریف می‌کنیم که از کم‌ترین مقدار انرژی برای انتقال اطلاعات حداکثر استفاده می‌کند - تا پیام پیچیده‌ای را با کم‌ترین کلمات امکان پذیر کند . "
محققان فعالیت الکتریکی نورون‌های منفرد را هم در انسان‌ها و هم در میمون‌ها در دو ناحیه ثبت کرده‌اند : قشر پیش پیشانی , جایی که وظایف بیشتر مانند تصمیم‌گیری و تفکر منطقی رخ می‌دهند , و بادامه , یک منطقه باستانی عمومی‌تر که مسئول " مبارزه یا گریز " و همچنین احساسات است . " لاپاز " و گروه " او " در هم‌کاری با مرکز درمانی " اچ آی وی " در تل‌آویو و مدرسه پزشکی ucla در لس‌آنجلس مشغول به کار بودند . بیماران با صرع مقاوم دارویی برای کاربردهای تشخیصی به آن‌ها مراجعه می‌کنند و این یک فرصت نادر برای ثبت فعالیت الکتریکی نورون‌های منفرد در مغز انسان فراهم می‌کند . همچنین شرکت کنندگان در این تحقیق در آن زمان یک دانشجوی تحقیقاتی در گروه لاپاز بودند .
یافته‌های این تحقیق از نظریه تکامل مغز پشتیبانی می‌کند : کد عصبی در قشر پیش پیشانی بیشتر از بادامه , هم در انسان‌ها و هم در انسان‌ها کارآمدتر است . و کد عصبی هر دو ناحیه در مغز انسان از طرف مقابل کارآمدتر بود . اما هرچه کارایی یک کد عصبی خاص بالاتر باشد , خطای کمتری دارد . لاپاز , بادامه را به ماشین لباس‌شویی ماشین لباس‌شویی تشبیه می‌کند : " این بسیار پیچیده نیست - - که برای بقای حیوانات مهم است - - که برای بقای حیوانات اهمیت دارد . " "

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 204 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:27

کنترل spatiotemporal بیان ژن به عنوان یک استراتژی ارزشمند برای شناسایی توابع ژن با مدارهای عصبی پیچیده مورد تحسین واقع شده‌است . مطالعات مربوط به وظایف پیچیده مغز به تکنولوژی‌های بسیار پیچیده و مقاوم نیاز دارد که برچسب زدن و تغییر ژنتیکی سریع در حیوانات زنده را ممکن می‌سازند . تعدادی از روش‌ها برای کنترل فعالیت پروتیین‌ها یا بیان ژن‌ها به روش spatiotemporal با استفاده از نور ، مولکول‌های کوچک ، هورمون‌ها و پپتید برای دستکاری مدارات یا توابع دست‌نخورده ایجاد شده‌اند .
در بین آن‌ها ، کاربرد نوترکیبی ، سیستم‌های inducible شیمیایی ، رایج‌ترین سیستم‌ها در سیستم‌های تغییر ژن در شرایط ازمایشگاهی هستند . رویکردهای دیگر شامل سیستم‌های فعال‌سازی انتخابی یا مشروط در زیر مجموعه‌های از سلول‌های fluorescent سبز ( expressing ) و یا جمعیت‌های dual - محرک - محرک - رانده از سلول‌ها می‌شوند .
با این حال ، این روش‌ها محدود به زمان و تلاش لازم برای ایجاد خطوط تولید موس و محدودیت‌های کنترل spatiotemporal هستند ، که بر مجموعه محدودی از کننده‌های ژنتیکی موجود و منابع موشی transgenic تکیه دارد .
فراتر از این محدودیت‌ها ، رویکردهای optogenetic اجازه فعالیت نورون‌های defined تعریف‌شده در مغز موش را می‌دهند تا با رزولوشن بالا کنترل شوند . با این حال ، یک ماژول optogenetic برای دستکاری ژن قادر به آشکار کردن عملکرد spatiotemporal در ژن‌های هدف خاص در مغز موش به عنوان یک چالش باقی مانده‌است .
در مطالعه‌ای که در روز ۱۸ ژانویه در مرکز ارتباطات طبیعت منتشر شد ، این تیم photoactivatable flp recombinase را با جست و جوی سایت‌های انشعابی از flp recombinase که قبلا ً شناسایی نشده بودند ، به نمایش گذاشت و قادر به بازسازی آن بود . این تیم عملکرد بسیار حساس و بسیار حساس of flp recombinase را از طریق هدف قرار دادن بیان transgene در داخل مناطق محدود مغز موش تایید کرد .
مفهوم برچسب ژنتیکی محلی ارایه‌شده در اینجا نشان‌دهنده یک رویکرد جدید برای شناسایی مجموعه‌ای از سلول‌های تعریف‌شده توسط ویژگی‌های فضایی و زمانی تحویل نور می‌باشد . تا به امروز ، یک ماژول optogenetic برای دستکاری ژن که قادر به آشکار کردن عملکرد ژن‌ها خاص خاص در مغز موش است ، خارج از دسترس باقی مانده‌است و هیچ سیستم flp inducible نیز توسعه نیافته است . بر این اساس ، تیم بدنبال توسعه یک photoactivatable flp recombinase است که از کنترل کامل کنترل spatiotemporal که توسط تحریک نور عرضه می‌شود بهره می‌برد .
این فعالیت از طریق دومین روشنایی نورپردازی در درون مغز سودمند است که در آن ، از اثرات جانبی مواد شیمیایی یا بصری ناشی از کاشت فیبر نوری ، مانند سمیت سلولی هدف یا ضایعات فیزیکی که ممکن است بر فیزیولوژی و یا رفتارهای حیوانی تاثیر بگذارد ، اجتناب می‌کند . این تکنیک برای سیستم‌های بیان transgene در مورد فعالیت recombinase recombinase در in vivo ، با طراحی یک بردار ویروسی برای بیان حداقل نشتی تحت‌تاثیر by در حال ظهور ویروسی ، امکانات قابل ارتقا برای سیستم‌های بیان transgene فراهم می‌کند .
این تیم کاربرد PA - flp را به عنوان یک عامل دستکاری in vivo برای استفاده در مغز موش نشان داد ، حتی برای ساختارهای مغزی عمیق قابل‌استفاده است چون می‌تواند به hippocampus یا دیواره میانی با استفاده از روشنایی چراغ LED خارجی برسد .
او توضیح داد : " این مطالعه نتیجه پنج سال تحقیق پروفسور Heo است که با توسعه فن‌آوری‌های زیستی و optogenetics خود ، زمینه‌های تصویربرداری زیستی و تصویربرداری را رهبری کرده‌است ." این یک مزیت بزرگ برای کنترل بیان ژن خاص مورد نظر با LEDs کوچک و شیمیایی است که می‌تواند پدیده فیزیولوژیکی در حیوانات زنده را تحت‌تاثیر قرار دهد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 195 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:26

" مکمل NR آبشاری شگفت‌انگیز را آغاز می‌کند که در آن منابعی که قرار است از کبد به سمت پستان و به شیر جریان پیدا کند ، همه بالاست . برنر ، که یکی از اعضای موسسه علوم عصبی آیوا است ، می‌گوید : " علاوه بر این ، BDNF و احتمالا ً بسیاری از عوامل فعال زیستی در شیر نیز افزایش‌یافته اند ."
تفاوت در the که مادران NR به آن‌ها خورانده شده بودند نیز مشخص شدند . بچه‌ها فعال‌تر بودند و ماجراجویی بیشتری داشتند ، و آن‌ها سریع‌تر از بچه‌هایی که مادران غیر مکمل داشتند بزرگ‌تر شدند . به طور مهمی ، رشد سالم بود . تحقیقات قبلی نشان داده بودند که افزایش مقدار شیر pups ، رشد را افزایش می‌دهد ، اما حیوانات سالم نیستند . در مقابل ، مطالعه رابط کاربر نشان داد که بچه‌هایی که از مادران NR پرستاری می‌کنند دارای مزایای فیزیکی و عصبی طولانی‌مدت هستند .
پژوهشگران همچنین دریافتند که مزایای رفتاری دیده‌شده در موش‌ها که توسط مادران NR پرورش داده می‌شوند ، همراه با تغییرات قابل‌اندازه‌گیری در مغز همراه هستند . در موش‌های جوان ، فرزندان مادران NR سطح بالاتری از BDNF را در مغز خود و رشد مغز پیشرفته داشتند و فرزندان بالغ سطوح بالاتری از neurogenesis ( تولید سلول‌های مغزی جدید ) را در مقایسه با فرزندان مادران که NR دریافت نکرده بودند، داشتند .
برنر می‌گوید : " ما واقعا ً برای آزمایش اینکه آیا NR شیردهی را در زنان بهبود خواهد داد یا خیر ، هیجان‌زده هستیم و اینکه آیا برخی از این نتایج هیجان‌انگیز فرعی را خواهند داشت ، مانند افزایش کاهش وزن مادر و رشد بالقوه توسعه دوران کودکی . "
علاوه بر برنر ، تیم رابط کاربر شامل Po Hien ، Ankita Chadda ، سرنا Gumusoglu ، مارک اشمیت ، سوفیا Vogeler ، Jonny Kadel ، میشل مور ، ماری Migaud و هانا استیونز می‌باشد .
این اثر با کمک‌های مالی روی J J مورد حمایت قرار گرفت . موسسه خیریه Carver و ChromaDex ، یک شرکت nutraceutical ، که دارای مجوز ، و فن‌آوری‌های NR تجاری بود . برنر ، مخترع اموال معنوی در زمینه مواد مغذی و درمانی of است . او به عنوان مشاور علمی ChromaDex و holds در ChromaDex خدمت می‌کند . برنر ، گوش ، Chadda ، Migaud و استیونز برای استفاده از NR برای بهبود سلامت مادران جدید و فرزندان شان درخواست کرده‌اند .
noninvasive recombinase حساس به نور برای دستکاری ژنتیکی مغز
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
موسسه پیشرفته علمی و فن‌آوری کره ( KAIST )
خلاصه :
یک تیم تحقیقاتی noninvasive photoactivatable حساس light recombinase را برای دستکاری ژنتیکی در in vivo ارائه می‌دهد . ویژگی بسیار حساس به سبک of flp recombinase برای کنترل دستکاری ژنتیکی در مناطق عمیق مغز موش با روشن کردن یک دیود ساطع کننده نور ثانویه ، ایده‌آل خواهد بود . این ماژول optogenetic که به آسانی از آن استفاده می‌شود ، یک ابزار درمانی آزاد و قابل ارتقا را برای تحقیقات علوم اعصاب فراهم می‌کند .
یک تیم KAIST a photoactivatable حساس light recombinase را برای دستکاری ژنتیکی در in vivo ارائه کرد . ویژگی بسیار حساس به سبک of flp recombinase برای کنترل دستکاری ژنتیکی در مناطق عمیق مغز موش با روشن کردن یک دیود ساطع کننده نور ثانویه ، ایده‌آل خواهد بود . این ماژول easy که توسط پروفسور Won انجام می‌شود Do انجام خواهد داد و تیم او یک ابزار دستکاری ژنتیکی را برای تحقیقات علوم اعصاب فراهم خواهد کرد .
کنترل spatiotemporal بیان ژن به عنوان یک استراتژی ارزشمند برای شناسایی توابع ژن با مدارهای عصبی پیچیده مورد تحسین واقع شده‌است . مطالعات مربوط به وظایف پیچیده مغز به تکنولوژی‌های بسیار پیچیده و مقاوم نیاز دارد که برچسب زدن و تغییر ژنتیکی سریع در حیوانات زنده را ممکن می‌سازند . تعدادی از روش‌ها برای کنترل فعالیت پروتیین‌ها یا بیان ژن‌ها به روش spatiotemporal با استفاده از نور ، مولکول‌های کوچک ، هورمون‌ها و پپتید برای دستکاری مدارات یا توابع دست‌نخورده ایجاد شده‌اند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 206 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:26

مکمل شیر مادران را بهتر می‌کند ؛ pups برای زندگی مفید هستند
Offspring از مادران به nicotinamide riboside غذا می‌دهند و مزایای فیزیکی و رفتاری را به دست می‌آورند .
تاریخ :
۲۲ ژانویه ۲۰۱۹
مبدا :
دانشگاه مراقبت‌های بهداشتی آیووا
خلاصه :
دادن به مادران پرستار به عنوان مکمل به نام nicotinamide riboside ( NR ) ، کاهش وزن مادران را افزایش می‌دهد و تولید شیر و کیفیت را افزایش می‌دهد و منجر به مزایای فیزیکی ، عصبی و رفتاری در pups می‌شود .
با توجه به مطالعه جدیدی که توسط محققان دانشگاه آیووا انجام شده‌است ، دادن به مادران موش به مادران به عنوان مکمل به مادران و pups ( NR ) کمک می‌کند در حالی که آن‌ها مزایای فیزیکی و رفتاری را برای مادران و هم pups فراهم می‌کنند .
موش‌های مادر به مکمل NR وزن داده‌شده را سریع‌تر دادند و شیر بیشتری نسبت به مادرشان تولید کردند که به آن‌ها غذا داده نشده بود . علاوه بر افزایش میزان شیر مادران تولید شده، مکمل NR نیز کیفیت شیر را افزایش داد که حاوی سطوح بالاتری از یک فاکتور پروتیینی است که رشد مغز را ارتقا می‌دهد .
مزایایی نسبت به pups که مادران NR به آن‌ها کمک می‌کردند قابل‌توجه و ماندگار بودند . The بزرگ‌تر بودند و سلامت متابولیک بهتری نسبت به pups که مادران غیر مکمل داشتند داشته باشند. به عنوان افراد بزرگ‌سال ، آن‌ها هماهنگی حرکتی بهتر ، یادگیری و حافظه بهتر داشتند و کم‌تر نگران و انعطاف‌پذیری بیشتری برای استرس بودند . با وجود این حقیقت که همه the بعد از شیر گرفتن تحت درمان قرار گرفتند و هیچ وقت به آن‌ها داده نشد ، فرزندان مادران که NR دریافت کرده بودند همچنان نسبت به موش‌های کنترل از نظر سلامت جسمی ، رشد مغز و رفتار با وجود بلوغ ، عملکرد بهتری داشتند .
این یافته‌ها که در روز ۲۲ ژانویه در گزارش‌های سلول منتشر شد ، حاکی از آن است که NR پتانسیل بهبود کیفیت و کیفیت شیر مادران را به روش‌هایی که می‌تواند رشد کودکی را به شیوه‌ای پایدار بهبود بخشد ، دارد .
نویسنده مطالعه دکتر چارلز برنر ، PhD ، پروفسور رابط کاربر و رئیس بیوشیمی در دانشگاه of کارور ، می‌گوید : " اکنون می‌خواهیم بدانیم که آیا NR می‌تواند با سلامت در زنان شیردهی را افزایش دهد و اگر taking میزان عوامل فعال زیستی در شیر انسان را افزایش دهد ، مثل موش و موش .
NR نوعی از ویتامین B۳ است که برنر در سال ۲۰۰۴ کشف کرد . مطالعات در مورد حیوانات و انسان‌ها نشان داده‌اند که مکمل NR مکمل سطح متابولیت های سلولی حیاتی به نام NAD را افزایش می‌دهد . تقویت سطوح NAD در مدل‌های حیوانی استرس متابولیکی ، میزبان فواید سلامتی از جمله مقاومت در برابر افزایش وزن ، بهبود کنترل قند خون و جگر چرب ، کاهش آسیب عصبی ، حفاظت در برابر شکست قلب و طول عمر طولانی‌تر است .
بعد از زایمان ، پس از زایمان ، زمان زیادی برای تغییر متابولیک ، تغییر متابولیک سریع و استرس برای مادران است که بسیار understudied است . محققان با استفاده از موش‌های آزمایشگاهی ، آنچه که در سطوح بالای مادران در هنگام زایمان پس از زایمان اتفاق می‌افتد را مورد بررسی قرار دادند و اثرات تغذیه موش مادر را مکمل NR مورد بررسی قرار دادند .
آن‌ها دریافتند که در طول زایمان پس از زایمان ، یک انحراف چشمگیر از متابولیت های NAD از کبد به غدد پستانی وجود دارد . سطوح در کبد تقریبا ً در نصف و سطوح متابولیت های NAD افزایش‌یافته و بیش از ۲۰ برابر در بافت پستان افزایش می‌یابد . این تغییر نقش حیاتی در ترویج تولید شیر بازی می‌کند .
مکمل استفاده از مکمل‌ها در موش ، سطوح کبد ( NAD ) و یا بالاتر از حد نرمال ، و supercharged با شیر بیشتر است ، به طوری که مادران NR شیر بیشتری تولید کردند و شیر حاوی سطوح بالاتری از فاکتور رشد به نام فاکتور neurotrophic مشتق‌شده از مغز ( BDNF ) بود که رشد مغز را افزایش می‌دهد . مادران fed نیز سریع‌تر از مادران غیر مکمل وزن کم کردند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 215 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:25

از آنجا که پاولوف , شرطی‌سازی کلاسیک را در سگ در دهه ۱۹۷۰ کشف کرد , مدت‌ها است که تشخیص داده شده‌است که نشانه‌های خاص مغز مانند بوی قهوه تازه دم تازه که می‌خواهید یک فنجان بنوشید یا دیدن یک مار باعث افزایش پاسخ ترس شده‌است . شکستن پیوندهای بین نشانه‌ها و خاطرات یک استراتژی شناخته‌شده در درمان هراس‌ها , اعتیاد و ptsd است .
اما این روش - - که عموما ً به عنوان درمان شناخته می‌شود - در درمان اعتیاد موثر نیست . دلیل ? موضوعات زمینه . در حالی که درمان در معرض قرار گرفتن ممکن است در یک محیط کنترل‌شده مانند دفتر دکتر یا درمانگر , تاثیر داشته باشد, در حال حاضر فردی که از اعتیاد رنج می‌برد , با نشانه‌های موجود در جهان خارج مواجه است , مغز نورون‌های مشابه با رفتار جستجوی دارو را قطع می‌کند .
مری کارسن , استادیار رشته روان‌پزشکی در مدرسه پزشکی و نویسنده ارشد این مطالعه که امروز در گزارش‌های سلولی منتشر شد , گفت : " در حالی که ما همیشه می‌دانیم که مغز این خاطرات مرتبط با نشانه را تشکیل می‌دهد , مدارهای خاص هرگز مشخص نشده اند . " ما یک قطعه مرکزی را در معمای حافظه نشانه - حافظه پیدا کرده‌ایم و همچنین نشان می‌دهیم که استفاده از این قطعه در یک سناریو استفاده از مواد می‌تواند به رفتارهای بازگشتی معکوس کمک کند . "
در این مطالعه از مدل موشی استفاده شد . زمانی که موش‌ها یک اهرم را فشار می‌دادند , آن‌ها یک تزریق کوکائین را دریافت کردند , همراه با یک تن و نور . با آموزش , موش‌ها یاد گرفتند که نشانه‌های صوتی - صوتی را با کوکائین بالا مرتبط کنند و رفتار جستجوی دارو را مشابه ولع مصرف کنند , مکررا ً اهرم را فشار می‌دهند .
محققان همچنین درمان با نوردهی را در موش‌ها شبیه‌سازی کردند و نشان دادند که مرتب کردن آهنگ و نور بدون ارائه تزریق کوکائین , در نهایت رفتار جستجوی دارو را کاهش می‌دهد. اما خیلی شبیه به انسان‌ها , درمان در معرض قرار گرفتن در موش‌های صحرایی اگر در محیطی متفاوت قرار می‌گرفت خوب کار نمی‌کرد .
استفاده از نوارهای الکتریکی از بافت مغز موش صحرایی و تیم او برای اولین بار نشان داد که اتصالات بین هسته مرکزی مغز - مغز برای صدا - و آمیگدال جانبی برای شکل‌گیری خاطرات مهم هستند که کوکائین را با نشانه‌های خارجی بالا می‌برند .
متیو ریچ , یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آزمایشگاه شیمی و نویسنده اول این مطالعه گفت : " این برای ما معنا داشت زیرا بادامه جایی است که خاطرات عاطفی شکل می‌گیرند . " " این سیستم ورودی حسی و وابسته را دریافت می‌کند که با آنچه که زمانی که نشانه‌ها به ما ارائه می‌شوند , به ما می‌دهند . "
محققان برای نشان دادن یک ارتباط علی بین این خاطرات مرتبط با علایم و رفتار جستجوی دارو از تکنیک‌هایی استفاده کردند که در آن پالس‌های نوری برای کنترل سلول‌های دستکاری ژنتیکی استفاده می‌شوند تا نورون‌ها را از آزمایش قبلی کنترل کنند. موش‌هایی که خاطرات مربوط به کوکائین را داشتند , اهرم را به طور قابل‌توجهی فشار می‌دادند هنگامی که نور و نشانه‌های صوتی نواخته می‌شد .
از همه مهم‌تر , کاهش رفتارهای بازگشتی , حتی زمانی که موش‌ها در محیطی متفاوت قرار می‌گیرند , ادامه می‌یابد و نشان می‌دهد که حذف خاطرات مرتبط با نشانه , بر اثرات القای بازگشت یک محیط جدید غلبه می‌کند .
ساگین بایوا گفت : " این یافته‌ها در دراز مدت ممکن است به ما کمک کند تا مواد مخدر و یا روش‌هایی مانند تحریک عمقی مغز را توسعه دهیم تا به طور خاص این خاطرات تقویت‌شده با مصرف مواد را هدف قرار دهیم و موفقیت درمان برای پیش‌گیری از عود را بهبود بخشیم . "
( huang et al .
این مطالعه توسط موسسه ملی کمک‌های بهداشت به شرح زیر تامین شد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 201 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 2:25